Abbiamo notato che stai utilizzando un browser non compatibile. E'possibile che il sito di TripAdvisor non sia visualizzabile.Il nostro sito e' ottimizzato per i seguenti navigatori:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“vacanza”
altri viaggiatori hanno prenotato presso questa struttura
Per le prenotazioni presso questa casa, chi prima arriva, meglio alloggia! Blocca le date prima che sia troppo tardi
Controlla disponibilità
Richiedi di prenotare
Invia richiesta
Molto buono
8 recensioni
Questa struttura non è disponibile per le date indicate.
Non arrenderti! Chiedi informazioni su altre case vacanza disponibili simili a questa -
Visualizza tutte le case vacanza disponibili
Panoramica
Residence/appartamento -
1 camera da letto, 1 bagno, 4 posti letto
Playa de las Americas, Arona, Tenerife, Isole Canarie

Recensioni dei viaggiatori

Molto buono - basato su 8 recensioni
Scrivi una recensione

Recensioni dei viaggiatori

Data | Punteggio
  • Francese per primo
  • Inglese per primo
  • Italiano per primo
  • Svedese per primo
  • Tedesco per primo
  • Tutti
  • Tutte le più recenti in italiano
Italiano per primo
Francese per primo
Inglese per primo
Italiano per primo
Svedese per primo
Tedesco per primo
Tutti
Tutte le più recenti in italiano
Italiano per primo
cris-dany
Como, Italia
Contributore livello 3
14 recensioni
3 recensioni di hotel
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 voti utili
“vacanza”
Recensito il 28 dicembre 2016 per un soggiorno a dicembre 2016

Sono stato 7 giorni con la mia famiglia in questo bel appartamentino a las americas, situato praticamente in una posizione strategica a 5 minuti dal centro e dalla spiaggia ,tutto a portata di mano dai supermercati ai ristoranti e pub di ogni genere,i proprietari rispondevano subito ,via email,a ogni mia richiesta,l'unica pecca ,sopratutto per la mia compagna ,è che c'erano un po di scarafaggi nei primi due giorni poi sono spariti,lo consiglio per chi vuole passare una bella vacanza.

Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Replica della Direzione
8 gen 2017
Thank you for your review and the useful information for the future guests. We admit there are some bugs - as there are everywhere on the island during the night. The problematic could be due to the old kitchen, which we will completely change the upcoming June after hiring a professional spray some effective medicine on the sensitive surfaces.
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
twoofus18
Cardiff, Regno Unito
Contributore livello 1
3 recensioni
3 recensioni di hotel
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 voti utili
Recensito il 25 aprile 2017 per un soggiorno a gennaio 2016
Questa recensione è stata tradotta dall'inglese con traduttore automatico Info
Language Weaver Mostra traduzioni automatiche

Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Scritta inizialmente in Inglese su www.tripadvisor.co.uk. Vedi l'originale
Replica della Direzione
5 set 2017
Thank you very much for your review. You have been great guests and we enjoyed so much meeting you. Hopefully if you visit our apartment again it will be much more comfortable for you, as we have made many renovations this summer. Greetings
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
KasiaK289
1 recensione
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 voto utile
Recensito il 4 settembre 2016 per un soggiorno a febbraio 2016
1
persona pensa che questa recensione sia utile
Questa recensione è stata tradotta dall'inglese con traduttore automatico Info
Language Weaver Mostra traduzioni automatiche

Qualità/prezzo Stanze
Posizione Pulizia
Servizio
Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Scritta inizialmente in Inglese su www.tripadvisor.co.uk. Vedi l'originale
Replica della Direzione
5 set 2016
Thank you Kasha! You have been our first guest and we appreciate you have enjoyed your stay.
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Q5863EOja
Isole Shetland, Regno Unito
1 recensione
Recensito 3 settimane fa per un soggiorno a novembre 2018
Google Traduci in italiano

Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Recensito il 22 novembre 2017 per un soggiorno a novembre 2017
Google Traduci in italiano

Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale dell'utente e non di TripAdvisor LLC o dei suoi partner commerciali.
702micael
1 recensione
Recensito il 13 aprile 2017 per un soggiorno a febbraio 2017
Google Traduci in italiano

Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Replica della Direzione
5 set 2017
Thank you so much for your positive review. You are most welcome to stay at our place again and this time enjoy your stay much more with a newly renovated kitchen and more.
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Camper684
1 recensione
Recensito il 27 marzo 2017 per un soggiorno a marzo 2017
Google Traduci in italiano

Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Non.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Replica della Direzione
11 apr 2017
Complaints or constructive negative feedback is not a problem, provided that it is based only on true events and it is made respectfully.
We strive to provide our guests with the best hosting experience by sharing our unique small apartment on Tenerife. We are constantly improving our equipment and services to meet our guests needs and we are very disappointed, when our guests do not acknowledge that and treat us with disrespect and with false complaints, just as if they were expecting to get refunded or get a discount voucher from a large tour agency for their next trip.

After such an unfair review, I must at least try to provide to the readers my point of view to the arguments of our guest, Mr. Patrick Menut.
1. "several months the pool was empty and unusable (I ask you also to refund me for compensation a share of the price of the rental and not to include the swimming pool on your (deceitful) pubs." > That assumption is very far from being truth, because there was an accident at the pool just before this guest arrived and I was not aware of it. Only after his immediate complaint, I called the complex management to ask about it and they told me that there was a heavy damage in the water pipes they began to start repairing. The communitarian pool is shared among 70 apartments of the complex and it is not on our hands to expedite the operations to fix it immediately. I offered the guest immediately to make him a 50 EUR discount and just I needed from him his bank details to make the transfer, which he did not provide me. He explained me that he needed to buy an espresso coffee machine on his own and asked me to refund it to him in cash. I did my best to arrange for him a person to pay him back even more than the machine cost by leaving the keys (15 EUR). This guest since the moment he arrived he did not stop contacting every person possible (my agent, me and even the reception of the complex) for his complaints, although I thought we had clarified everything on the phone and with messaging. I am of course very sad that the pool broke just before this guest arrived and he could not enjoy it, but unfortunately such things may happen.
2. "Clean rooms, cockroaches in the kitchen, bathroom, bedroom and bed (pictures at your disposal)" > Come on, please be serious... This is a reason to change my cleaning service if it was true and when we talked on the phone the guest did not explain me any of these. I know that some cockroaches is unavoidable not to see during the evening hours because on the island they are literally everywhere. If someone totally hate cockroaches, then I do not recommend him visiting the island. The guest is also responsible of keeping the apartment clean, daily emptying the trash, not letting any food accessible to pests and keeping all the doors and windows closed during the evening hours. In order to take the matters to my hands, I am arriving shortly to the apartment to make a complete cockroach elimination by using the help of a professional and buying a whole new kitchen.
3. "awkward, indiscreet and close view directly on the building in front" > That is again something superbly exaggerated. I have provided my listing with enough pictures, so that the guest can see in advance the exact balcony view, which combines the direct view on the ocean, right and left and in the middle there is the other tower of the complex. There is absolutely no deceit here and the distance is not indiscreet, since there are minimum 30 meters in-between.
4. "it takes about 10 minutes to have Hot water" > That is also exaggerated. We are investigating the fact why the water does not get warm enough quickly, but this happens generally during the evening hours after the sunset, when possibly most of solar-heated water has been consumed. Anyways we are working on it and along with the renovation of the kitchen we are renovating the bathroom as well.
5. "the bathroom sink is clogged and the toilet seat is broken" > None of these is true. Of course if you let the water running in full pressure for over 10 minutes you are going to see it accumulating in the douche, but that is normal. The seat is not broken, it slightly moves. We are going to replace it.
6. "we only had 2 small towels while the rental is scheduled and charged for 4" > That is absolutely not true. The apartment can accommodate 4 but you have booked it for 2 adults. I provide to my 2/Person guests with minimum 1 kitchen towel, 2 face towels, 2 body towels and 2 beach towels. Along with that I provide to my guests a private laundry machine with detergents and all kinds of shampoos and papers.
7. "we have not had a good holiday and I do not understand your listing for this rental" > I feel really sorry for you but I do not want to believe that the rental was the reason you did not have a good holiday. I have hosted multiple guests over the last year from different cultures and ages and I have received very good reviews so far. I use this same apartment also about 6 times a year for my own holidays and I am having great time enjoying every bit of it. Now I am going to renovate it further and aim for much better reviews and joyful holidays of my guests.

You have read both points of view and the judgement is yours. We desire to have cooperative, open, truthful and positive guests.
Thank you for your understanding.
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Inserisci le date per visualizzare i prezzi esatti
2 ospiti
Adulti2
Bambini0
Applica
Sei proprietario di una casa vacanza? Pubblica un'inserzione
Reddito extra
Guadagna affittando la tua casa. Senza spese iniziali e nessun contratto, puoi guadagnare di più.
Facile da gestire
Conferma le prenotazioni con un clic e monitora l'intero processo dalla richiesta di informazioni al check-out, anche quando sei in movimento.
I viaggiatori si fidano
Con milioni di recensioni e pagamenti online protetti, TripAdvisor aiuta i viaggiatori a prenotare la tua struttura in tutta sicurezza.
Crea il tuo profilo gratuito