Abbiamo notato che stai utilizzando un browser non compatibile. E'possibile che il sito di TripAdvisor non sia visualizzabile.Il nostro sito e' ottimizzato per i seguenti navigatori:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotel nelle vicinanze
Recensioni (1.072)
Filtra recensioni
1.072 risultati
Valutazione
745
275
32
9
11
Tipo di viaggiatore
Periodo dell'anno
LinguaTutte le lingue
Altre lingue
Valutazione
745
275
32
9
11
Scopri i commenti dei viaggiatori:
Filtri selezionati
Filtra
Aggiornamento elenco in corso…
2 - 7 di 1.072 recensioni
Recensito il 17 agosto 2018 da dispositivo mobile

Ottimo albergo un pó fuori da Ubud ma facilmente raggiungibile con un taxi. La struttura è moderna con stile balinese. Le stanze sono pulitissime e sono fornite di tutti i comfort di un hotel 5 stelle. Consiglio questa struttura per passare qualche giorno nel cuore di bali.

Data del soggiorno: agosto 2018
Tipo di viaggio: Ha viaggiato con amici
Grazie, A5985QLandreal
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
SenS_Hotel_Ubud, General Manager alle SenS Hotel & Spa + Conference Ubud Town Centre, ha risposto a questa recensione.Risposta inviata il 24 agosto 2018
Google Traduttore

Dear “Andrea L”,

Thank you for choosing SenS Hotel and Spa during your recent visit to Ubud – Bali and thank you for sharing this lovely review on TripAdvisor.

We are so happy to hear that you have enjoyed your time staying with us and we are pleased to learn that the hotel was the perfect place for you to relax and unwind.
Here at SenS, it is exactly what we are aiming for, providing you with a great stay experience.
Thank you also for your nice words about the cleanliness of our hotel rooms, as well as finding the hotel to be in such a good location and easily accessible.

Please enjoy the rest of your travels and we look forward to welcome you back to SenS Hotel and Spa – Ubud on your next visit to Bali.

Warmest Regards,
Sven Remo
General Manager

Segnala la risposta come inappropriata
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Recensito il 14 giugno 2018 da dispositivo mobile

Lo scorso 10.06.18 stavamo “scappando” da un Hotel di Ubud che avrebbe dovuto essere di lusso e dove la pulizia non sapevano neppure cosa fosse, quando per strada ci mettiamo a cercare su internet e troviamo il SenS Hotel: chiamiamo la reception spiegando la situazione nella quale ci trovavamo: ci offrono una stanza pulitissima e di livello superiore e mandano un autista a prelevarci. Competenza, professionalità, cura per il cliente, cura per i dettagli, fanno di questo hotel il fiore all’occhiello degli hotels che ho provato in Indonesia. Lo standard è altissimo: anche nella prima colazione e nel ristorante gli chefs dell’hotel sono eccellenti.
Personale davvero friendly, disponibile ed operoso hanno reso il nostro soggiorno splendido.

Data del soggiorno: giugno 2018
Tipo di viaggio: Ha viaggiato in coppia
Grazie, Achab113
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
SenS_Hotel_Ubud, General Manager alle SenS Hotel & Spa + Conference Ubud Town Centre, ha risposto a questa recensione.Risposta inviata il 25 giugno 2018
Google Traduttore

Dear “Achab R”,

Thank you for choosing SenS Hotel and Spa during your recent visit to Ubud – Bali and thank you for taking the time in writing and sharing your wonderful review on TripAdvisor.

I am so happy to know that we were able to be ‘At Your Service’ during your time of need and I am absolutely delighted to hear that you’ve truly enjoyed your stay with us and that our SenS Hospitality and Service Delivery has left a lasting impression on you.
It’s also great to see your comments about the breakfast buffet in the morning and that you found our chefs to be excellent.
Thank you very much for all your kind compliments.

I will be certain to share your fantastic review with my whole team here, as I know that they will be just as thrilled to learn that you had such a great stay experience with us here at SenS Hotel and Spa - Ubud.

It has been an absolute pleasure to read your fantastic review and I hope to have the opportunity to welcome you back to SenS Hotel and Spa - Ubud in the not too distant future.

Warmest Regards,
Sven Remo
General Manager

Segnala la risposta come inappropriata
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Recensito il 21 febbraio 2018

situato in perfetta posizione a Ubud, ideale come punto di partenza !abbiamo trascorso qui due notti durante una parte del nostro soggiorno, l hotel è molto bello e ben curato e le camere ben pulite. Per chi cerca una sistemazione accogliente è ottima scelta!prenotazione fatta tramite booking.

Data del soggiorno: ottobre 2017
Tipo di viaggio: Ha viaggiato in coppia
Grazie, Morina89
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
SenS_Hotel_Ubud, General Manager alle SenS Hotel & Spa + Conference Ubud Town Centre, ha risposto a questa recensione.Risposta inviata il 8 marzo 2018
Google Traduttore

Dear “Morina89”,

Thank you for choosing SenS Hotel and Spa during your recent visit to Ubud – Bali and thank you for sharing your wonderful stay experience on TripAdvisor.

I am very pleased to read that you’ve had a fantastic 2 nights stay with us and I am glad that you appreciate the effort we make to ensure our hotel is in tip-pop shape for all our guest to enjoy.

Thank you again for recommending SenS Hotel and Spa – Ubud on TripAdvisor and we look forward to seeing you again in the near future.

Warmest Regards,
Sven Remo
General Manager

Segnala la risposta come inappropriata
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Recensito il 20 settembre 2017 da dispositivo mobile

Abbiamo passato 5 notti a Ubud, l'hotel dista 5 minuti a piedi dalle vie principali del centro e 15 minuti dalla monkey forest. Molto bello, arredato in stile moderno, la camera è scenografica grazie al bagno tutto in vetro. Staff molto cortese è disponibile, servizio taxi per l'aeroporto (ci hanno fatto portare acqua e asciugamani freschi). Colazione ottima e abbondante, c'è molta scelta. Unica pecca, la piscina è sempre all'ombra, e la finestra in camera non si può aprire..forse quel questo che a volte si sente odore di umido dopo aver fatto la doccia.

Data del soggiorno: settembre 2017
Tipo di viaggio: Ha viaggiato in coppia
Grazie, Ellenflower
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
SenS_Hotel_Ubud, General Manager alle SenS Hotel & Spa + Conference Ubud Town Centre, ha risposto a questa recensione.Risposta inviata il 22 settembre 2017
Google Traduttore

Dear “Ellenflower”,

Thank you for choosing SenS Hotel and Spa – Ubud for your choice of accommodation during your visit to Ubud – Bali and I do hope your Bali trip was pleasant and memorable..

I was truly delighted reading your wonderful review and it was certainly pleasing to read that you were very happy with the Hotel’s Location, our modern hotel décor as well as our rooms and services. I am also glad that you liked our breakfast buffet. Thank you also for your feedback in regards to the size of our swimming pool.

Thank you once again “Ellenflower” for staying with us and on behalf of all the team here at SenS Hotel and Spa – Ubud, we look forward to your next visit.

Warmest Regards,
Sven Remo
General Manager

Segnala la risposta come inappropriata
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Recensito il 26 agosto 2017 da dispositivo mobile

Camera senza possibilità di aprire la finestra, con umidità connessa visto che il bagno e' in un cubo di vetro e i vestiti, le lenzuola, tutto e' umido ..con un bel l'odore di muffa di contorno!
Scegliete un altro hotel

Data del soggiorno: agosto 2017
Tipo di viaggio: Ha viaggiato in coppia
2  Grazie, Simona-piup
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
SenS_Hotel_Ubud, General Manager alle SenS Hotel & Spa + Conference Ubud Town Centre, ha risposto a questa recensione.Risposta inviata il 30 agosto 2017
Google Traduttore

Dear “Alessio R” & “Simona_Frenna”,

Thank you for choosing SenS Hotel and Spa, Ubud during your stay in Ubud. And thank you for sharing your stay experience on TripAdvisor. Being a valued guest, your feedback is important to us as it does help us to further improve the services and facilities we provide.

Please allow me to express my regret that your recent stay experience was not up to your expectations.

I would like to take this opportunity to apologize for the disappointment you experienced with regards to the room that was allocated to you.

Being a boutique hotel inside Ubud town, our rooms’ views do vary from room to room and I am sorry that you were not satisfied with the first room that was allocated to you. Nonetheless, we work hard to make each and every guest's stay special here at SenS Hotel and Spa and our Manager on Duty, Irene, did meet up with you and offered you a room change [for free] to a higher floor which has an impressive view across Ubud town because our building is taller than any other building near us. In the mornings, the views of the mist hanging over Ubud town is beautiful.

Irene also took note that you wanted a Room where the windows can be opened and hence she offered you an upgrade to our 'Premium Room' with the open balcony at a very special discounted rate. The rate was particularly good because your reservation was a Room Only reservation, and the upgrade will be inclusive of breakfast (which we were essentially offering to you at cost). You rejected both our offers.

Irene also informed me of the threats that you made to her, for either a FREE upgrade to the ‘Premium Room’, or you will make this negative review on TripAdvisor. That was not right and we have to emphasize that we rarely meet guests who respond in this manner, in our years in the hospitality industry.

Irene did however, still come and speak with me directly regarding your stay and taking into consideration that you are both on your honeymoon, I approved an upgrade at a further reduced rate from the original special offer, which again - you Rejected, and insisted that you both wanted a free upgrade, or else, the bad review.

Taking note that on the next day we did notice 2 (two) ‘1’ star reviews’ from the both of you on TripAdvisor, as well as on several other review channels, our team did again approach the both of you from the sincerity of our hearts and offered you the room change to our higher floor and warmly took care of you for your entire stay in our hotel. Again you rejected our sincere offer.

Being a smaller Boutique hotel located in the Ubud Town-Centre, SenS is a popular choice with many international visitors who appreciate and enjoyed our style of property, location, modern comforts and the friendliness and genuine warmth of every member of my team as you can see from the vast majority of our Tripadvisor reviews. I am sorry to see that SenS Hotel was not a match for you both.

Once again “Alessio R” and “Simona_Frenna”, my sincerest apologies for your disappointment and we sincerely hope the remainder of your trip to Bali and Indonesia will be pleasant and enjoyable.

Thank you and Warmest Regards,
Sven Remo
General Manager

Segnala la risposta come inappropriata
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
Visualizza più recensioni