Dear Sir,
It broke us beyond count that you experienced such ordeal in your stay. You would be glad to know we have revised our lift policy, there is one lift dedicated only to room guests and no one else. So that issue you will never face again.
Regarding salon, its not under Hotel 71 management, even though its located inside the premise; its rented by an outside service company. But that doesn't lessen our responsibility towards your satisfaction. We have recently trained him with the right etiquette, so this issue won't be repeated.
We ask for your complete forgiveness in light of this. And we hope you will give us another chance to redeem ourselves, we strive for every guest to receive 100% satisfaction and nothing less.
Forgive us, we are sorry from the bottom of our heart. We personally from Front Desk feels we have let you and all other guest's down. Each and every guest means the world to us.
Please allow us to service you with the highest care.
Be blessed,
Front Desk Team
Google Translated
Caro Signore,
Ci ha rotto al di là di conteggio che avete sperimentato tale prova nel vostro soggiorno. Si sarebbe felice di sapere che abbiamo modificato la nostra politica di ascensore, vi è un ascensore dedicato solo agli ospiti delle camere e nessun altro. Quindi, tale questione non si sarà mai affrontare di nuovo.
Per quanto riguarda salone, la sua non è in Hotel 71 di gestione, anche se la sua posizione all'interno della premessa; la sua noleggiato da una società di servizi esterna. Ma questo non diminuisce la nostra responsabilità verso la vostra soddisfazione. Abbiamo recentemente lo ha formato con l'etichetta giusta, quindi questo problema non si ripeterà.
Chiediamo il vostro perdono completo alla luce di questo. E ci auguriamo che ci darà un'altra possibilità di riscattare noi stessi, ci sforziamo per ogni ospite a ricevere 100% di soddisfazione e niente di meno.
Perdonaci, ci dispiace dal profondo del nostro cuore. Noi personalmente dalla reception si sente che abbiamo di voi e verso il basso di tutti gli altri ospiti lasciare. Ogni ospite significa tutto per noi.
Si prega ci permettono di fornirgli un servizio con la massima cura.
Sii benedetto,
Reception della squadra