Abbiamo notato che stai utilizzando un browser non compatibile. E'possibile che il sito di TripAdvisor non sia visualizzabile.Il nostro sito e' ottimizzato per i seguenti navigatori:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
“Bellissimo, grande casa con grande piscina”
Per le prenotazioni presso questa casa, chi prima arriva, meglio alloggia! Blocca le date prima che sia troppo tardi
Controlla disponibilità
Richiedi di prenotare
Invia richiesta
Molto buono
9 recensioni
Questa struttura non è disponibile per le date indicate.
Non arrenderti! Chiedi informazioni su altre case vacanza disponibili simili a questa -
Visualizza tutte le case vacanza disponibili
Panoramica
Villa -
4 camere da letto, 3 bagni, 8 posti letto
Anna Maria, Anna Maria Island, Florida

Recensioni dei viaggiatori

Molto buono - basato su 9 recensioni
Scrivi una recensione

Recensioni dei viaggiatori

Data | Punteggio
  • Inglese per primo
  • Italiano per primo
  • Tutti
  • Tutte le più recenti in italiano
Italiano per primo
Inglese per primo
Italiano per primo
Tutti
Tutte le più recenti in italiano
Italiano per primo
luxlady07
Echternach, Lussemburgo
Contributore livello 2
8 recensioni
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 voti utili
Recensito il 24 maggio 2016 per un soggiorno a dicembre 2015
Questa recensione è stata tradotta dall'inglese con traduttore automatico Info
Language Weaver Mostra traduzioni automatiche

Il processo di prenotazione è stato semplice? Le indicazioni per raggiungere la struttura sono risultate corrette?
La consegna chiavi e l’accesso alla struttura sono avvenuti senza problemi? Condizioni generali della struttura
Biancheria da letto e materassi Cucina e utensili
Pulizia del bagno Altri servizi
Servizio
Aspetti più apprezzati: The pool
Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Consigliato per:
Gruppi di amici Famiglie con bambini
Gruppi numerosi
  • La struttura corrispondeva alla descrizione fornita?
  • Consiglieresti la località in cui si trova questa struttura?
  • Il rapporto qualità/prezzo è risultato buono?
  • La struttura ha offerto l'accesso Internet/wi-fi?
  • La cauzione è stata restituita per tempo?
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Scritta inizialmente in Inglese su www.tripadvisor.co.uk. Vedi l'originale
bobski01K
Kent
Contributore livello 2
4 recensioni
3 recensioni di hotel
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 voti utili
Recensito il 13 aprile 2016 per un soggiorno a aprile 2016
1
persona pensa che questa recensione sia utile
Questa recensione è stata tradotta dall'inglese con traduttore automatico Info
Language Weaver Mostra traduzioni automatiche

Ho viaggiato con: Familiari
Consiglieresti questo hotel ad un amico?   No.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Scritta inizialmente in Inglese su www.tripadvisor.co.uk. Vedi l'originale
Replica della Direzione
21 apr 2016
Hi there, thank you so much for taking the time to post your review. We are delighted that you found the house so beautiful. However, of course we were extremly sorry to hear that there were a few other issues that caused disappointment for you throughout your time with us. Firstly, regarding the towels. It is NOT our policy that we provide only one towel per person per house. We provide plenty of beach towels, bathroom towels, handtowels and flannels in every house. We are addressing with our team, why you had such a short supply in this instance, and of course to ensure it does not happen in the future. The air conditioning in all our homes are checked and serviced regularly. We have checked the air conditioning in Cherryfish and at this time can find no fault. The spa around the pool. Unfortunately, we do advise guests that this is not a working spa for guests, it is not advertised as such, so we are sorry if this did not happen in your case and you were left disappointed, and that you were incorrectly told otherwise. Again this we will manage with our team. And we will ensure that this is made clearer in future. Regarding the kitchen equipment that was lacking. We like to make sure that our kitchens have everything that guests could want or need, and do detailed inventory checks every quarter. Unfortuantely, whilst not an excuse, with the turnover of guests we have, often things go missing or get broken and have to be replaced. As much as we try and check regularly and replace, sometimes things do get missed. Our team at Sato are usually extremely responsive to requests regarding any maintance issues and supply of anything you need during your stay. We would like to assure you that we have taken on board all of your comments and are now working with Sato to ensure that these issues are dealt with and that our all our team have the right understanding and undertake the correct management of our policies at all time. We want to ensure that all our guests have a wonderful stay with us and your feedback is very valuable in helping us achieve that.
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
B0nnie196
Glasgow, Regno Unito
Contributore livello 5
96 recensioni
39 recensioni di hotel
common_n_hotel_reviews_1bd8 85 voti utili
Recensito il 8 luglio 2015 per un soggiorno a giugno 2015
Questa recensione è stata tradotta dall'inglese con traduttore automatico Info
Language Weaver Mostra traduzioni automatiche

Ho viaggiato con: Amici
Consiglieresti questo hotel ad un amico?   No.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Scritta inizialmente in Inglese su www.tripadvisor.co.uk. Vedi l'originale
Replica della Direzione
21 lug 2015
Dear Guest

We are truly sorry that you felt that Cherryfish did not live up to your expectations. We aim always with the team we work with to offer a high standard in all our homes. There will always be unforeseen circumstances, that when bought to our attention, we will always deal with swiftly and appropriately so our guests are able to enjoy their vacation time with us. Our team, with the property owner, have investigated all the issues that you raised in your email to us, and as per our letter, we outlined our findings as follows:

Regarding our rubbish procedure:
The rubbish is picked up on Monday at every house in Anna Maria. And we have never had a problem with non-collection. If, when the cleaning team come to clean the house on changeover day and there is any overflowing or bags of garbage are outside of the bin, we pick it up and bring it to Sato office trash. Our team will leave the garbage with the lids down fully closed, for the standard collection on a Monday. And in this house, by the garage out front, which will get picked up from here.

Pool:
The pool area is checked and all furniture is cleaned and placed back accordingly by the cleaners every changeover day, before the next guests arrival. If we have a storm and there have been a few recently, between the day of arrival and Thursday when the pool cleaners visit each property again, this may well be cause of debris in the pool. After talking with Sato, they advise that there was no call from you at any point to discuss the pool being dirty. Had there have been, a pool cleaner would have been sent out to you straight away.

Building work:
There is a certain number of building works happening across the island, as I am sure you would have seen during your time here. Work is permitted from 8am. We are not aware of any work being done on any of the properties in Seagull Way, but I am afraid we are unable to control or influence building work anywhere on the island.

Fleas/Pests:
We have spoken to the Pest Control man that attended the property. He claims that he did not infact confirm that there were or had been fleas in the property. He also claimed that he stated that the bite marks you showed him were not possibly flea bites due to the nature of the markings, and infact looked more like mosquito bites. The owners, of who’s house this actually was until last year, didn’t have pets, and we don’t and have never allowed pets in any of our homes. The pest control always do a follow up call and again, on this visit, he found no evidence of fleas.

Telephone:
When Josh came over to look at the phone, he advised that it had been off the caddy, which meant it had run down. Sato claims that not having heard from you again, there was no more assistance needed with the phone. Having checked it since your complaint, it is working fine.

Barbara:
Barbara has told us that when you came into Sato and said that you did not enjoy your time at Cherryfish (a day before your departure), she would be happy to walk through the house with you and discuss the issues before you left the following day. You declined as you had a conflicting appointment.

Again, we are sorry that you felt Cherryfish did not live up to your expectations, but we hope that you can be assured that we have taken your issues on board with the utmost importance, have fully investigated all your concerns, and have managed them to the best of our ability. Thank you for taking the time to discuss them with us.

With kind regards
Pineapplefish
Questa risposta rappresenta l'opinione personale della direzione e non di TripAdvisor LLC
jen62015
Virginia
2 recensioni
Recensito il 29 gennaio 2015 per un soggiorno a gennaio 2015
Questa recensione è stata tradotta dall'inglese con traduttore automatico Info
Language Weaver Mostra traduzioni automatiche

Il processo di prenotazione è stato semplice? Le indicazioni per raggiungere la struttura sono risultate corrette?
La consegna chiavi e l’accesso alla struttura sono avvenuti senza problemi? Condizioni generali della struttura
Biancheria da letto e materassi Cucina e utensili
Pulizia del bagno Altri servizi
Aspetti più apprezzati: All perfect
Ho viaggiato con: Solo
Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Consigliato per:
Gruppi di amici Famiglie con bambini
Gruppi numerosi
  • La struttura corrispondeva alla descrizione fornita?
  • Consiglieresti la località in cui si trova questa struttura?
  • Il rapporto qualità/prezzo è risultato buono?
  • La struttura ha offerto l'accesso Internet/wi-fi?
  • La cauzione è stata restituita per tempo?
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
Scritta inizialmente in Inglese su www.tripadvisor.com. Vedi l'originale
Trail5657
1 recensione
Recensito il 31 ottobre 2017 per un soggiorno a luglio 2017
Google Traduci in italiano

Consiglieresti questo hotel ad un amico?   Sì.
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale di un viaggiatore di TripAdvisor e non di TripAdvisor LLC.
RI
Recensito il 14 aprile 2014 per un soggiorno a marzo 2014
Google Traduci in italiano

Qualità/prezzo Stanze
Posizione Pulizia
Reception Servizio
Consiglierei questa casa vacanza al mio miglior amico?  
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale dell'utente e non di TripAdvisor LLC o dei suoi partner commerciali.
Cincinnati
Recensito il 23 gennaio 2014 per un soggiorno a novembre 2013
Google Traduci in italiano

Qualità/prezzo Stanze
Posizione Pulizia
Reception Servizio
Consiglierei questa casa vacanza al mio miglior amico?  
Questa recensione è stata utile?
Questa recensione rappresenta l'opinione personale dell'utente e non di TripAdvisor LLC o dei suoi partner commerciali.
Replica della Direzione
23 gen 2014
Thank you very much for your response regarding Cherryfish and we are of course disappointed that you were unable to use the pool as much as you would have liked, despite us also putting a cover on for you during your stay.

The Cherryfish swimming pool, is considered as being a large pool and unfortunately most swimming pool heaters are unable to heat them significantly in the colder months of the year, without the added help of the very hot weather. We are very lucky that we do have very good weather most of the year and as such, a lot of the pools on the island aren't infact heated.

However, we have taken into accont your feedback and have now installed a much better heating system for the pool, which means it should always be acceptable for year round use.

Regarding the TV system, we do realise that it is a very high-tech and complicated system, so we have improved our usage instructions to help guests. The team at Sato are also well versed on how to use it and would have been more than happy to come and show you personally.

I do hope that this goes someway to assure you of our absolute attention to your feedback and that you may consider Cherryfish again now that we have made the changes you would like to have seen.

Warm regards
The Pineapplefish Team
Questa risposta rappresenta l'opinione personale del rappresentante della struttura e non di TripAdvisor LLC o dei suoi partner commerciali.
Inserisci le date per visualizzare i prezzi esatti
2 ospiti
Adulti2
Bambini0
Applica
Sei proprietario di una casa vacanza? Pubblica un'inserzione
Reddito extra
Guadagna affittando la tua casa. Senza spese iniziali e nessun contratto, puoi guadagnare di più.
Facile da gestire
Conferma le prenotazioni con un clic e monitora l'intero processo dalla richiesta di informazioni al check-out, anche quando sei in movimento.
I viaggiatori si fidano
Con milioni di recensioni e pagamenti online protetti, TripAdvisor aiuta i viaggiatori a prenotare la tua struttura in tutta sicurezza.
Crea il tuo profilo gratuito