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Hilton Brighton Metropole

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Viaggiatori (1366)
Camera e suite (631)
Ristorazione (69)

Informazioni

Posizione
Pulizia
Servizio
Qualità/prezzo
Servizi della struttura
Piscina
Ristorante
Centro fitness con palestra/sala fitness
Servizio in camera
Internet gratis
Bar/Lounge
Spa
Accessibile in sedia a rotelle
Animali domestici ammessi
Colazione disponibile
Concierge
Connessione Wi-Fi a pagamento
Internet a pagamento
Lavaggio a secco
Personale multilingue
Piscina coperta
Piscina riscaldata
Sala banchetti
Sale riunioni
Servizio lavanderia
Strutture per conferenze
Wi-Fi pubblico
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Caratteristiche delle camere
Camere per non fumatori
Suite
Informazioni utili
STILE DELL'HOTEL
Classico
Per famiglie
CATEGORIA DELL'HOTEL
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Offerte hotel

Località

Vista completa
100Molto comodo a piedi
Punteggio: 100 su 100
217ristorantinel raggio di 0,5 km
70attrazioninel raggio di 0,5 km
5.061recensioni
1.536foto
28D+R
0consigli sulle camere
Valutazione
  • 1.012
  • 1.359
  • 1.271
  • 824
  • 596
Periodo dell'anno
Tipo di viaggiatore
Lingua
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  • Italiano
Hotel vecchio stile = Hotel vecchio... Camere molto anni 80, con decori e design ormai datati... Eccellente il servizio di ristorazione, anche se ho dovuto protestare per un pezzo di plastica (!) trovato nel mio antipasto. Errare e' umano, ma mi sarei aspettato piu' attenzione
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Risposta da SaschaKoehler, General Manager presso Hilton Brighton Metropole
Risposta inviata il 11 lug 2017
Dear M86UK Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am very grateful that you would take the time to pass on your very positive feedback on your stay with us. I am very sorry that your dining experience was not what you expected, your comments have been shared with my Executive Head Chef, and would like to offer my apologies for any inconvenienced this may have caused you. I do hope that despite any disappointment experienced on this occasion, we may have the opportunity to demonstrate our usual warm welcome on a future visit. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Ilersonale gentilissimo. Le camere andrebbero ristrutturate Perché prive di aria condizionata e frigo bar. La piscina piccola per il numero delle persone. Era frequentata attutite le ore da bambini. Buona la palestra.
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Recensione raccolta in collaborazione con Hilton Hotels & Resorts
Risposta da SaschaKoehler, General Manager presso Hilton Brighton Metropole
Risposta inviata il 14 giu 2017
Dear Patty682015 Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am very grateful that you would take the time to pass on your very positive feedback on our team. Please be assured we are continuously improving and refreshing the hotel on a regular basis, and fridges are available to the rooms at guest requests. I do hope that despite any disappointment experienced on this occasion, we may have the opportunity to demonstrate our usual warm welcome on a future visit. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Ho soggiornato in questo albergo e' posso dire che e' ottimo solo per la posizione,ma per la qualita' delle camere (un po' vecchiotte) e per la pulizia non equivale al prezzo pagato,il wifi non e' funzionante nelle stanze.Comunque non ci tornerei.
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Risposta da SaschaKoehler, General Manager presso Hilton Brighton Metropole
Risposta inviata il 5 apr 2017
Dear gyanluka Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am sorry that you have left the hotel feeling disappointed with the standard of cleanliness of your room. Please be assured that I have raised the matter with my relevant Heads of Department and left them with no doubt how imperative it is that we maintain our usual high Standards, however I would also like to point out that our hotel is a 4 star property not a 5 star. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Brighton ci ha decisamente deluso; se non fosse per la visita al Royal Pavillon, non varrebbe la sosta. Detto questo la camera sul mare all'Hilton ci ha reso il soggiorno più piacevole! Splendida posizione, sulla passeggiata a mare a pochi minuti dal centro storico, dalle Lanes
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Risposta da SaschaKoehler, General Manager presso Hilton Brighton Metropole
Risposta inviata il 5 set 2016
Dear ugomilano Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. Thank you for your kind review regarding our hotel, I am pleased to read that you was able to take advantage of our location and enjoy your stay with us. I do hope you would still consider returning again in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Centralissimo, sul lungomare di Brighton, offre camere confortevoli e servizi impeccabili. Alla reception, nel caso si avessero problemi con l'inglese, c'è sempre una persona che parla italiano. Colazione ottima e parcheggio raggiungibile dalla hall.
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Risposta da SaschaKoehler, General Manager presso Hilton Brighton Metropole
Risposta inviata il 22 ago 2016
Dear Vincenzo M Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. As you say the hotel does have a very lovely location, and make it a great base to explore all that Brighton has to offer. As Brighton is multicultural city the hotel pride itself on the levels of service we offer to our guests this includes employing a wide variety of nationalities to assist our guests. I do hope you will look at returning in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Foto professionale commissionata in esclusiva da TripAdvisorHilton Brighton Metropole
The Double Guest Room at the Hilton Brighton Metropole
Foto offerta dalla direzioneHilton Brighton Metropole
Guest room
Plasting coming off the walls
View from room looking at viewing tower 360
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Dear Marlee_13 Apologies for my delayed response, if you contact the hotel directly and speak with my reception team I am sure that they will be able to assist you. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Dear ebayrubbi Thank you for contacting us with your enquiry. I can confirm that a key card is not needed for our lifts to gain entry to the bedroom floors. Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Dear Glkelly74 Thank you for you comments, please could you contact our Reservations on the following e-mail address Unfortunately this site will not allow us to put contact numbers or e-mail address- Please call the hotel directly and ask to be put through to Angela in our In House Reservation Kind regards Sascha Koehler General Manager
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Dear snooker147147, Thank you for your enquiry regarding the drinks prices, in our Waterhouse Bar Wine by the glass 175ml Red, White & Rose - starts at about £5.90 and goes up to £8.90 250ml from £7.90 - £12.50 Bottles from 23.00 - £36.00 depending on the wine you order. Cocktails start at £8.50 - £12.50 Spirits start at £5.00 - £10.00 excluding mixers Whisky £5.00 - £18.00 excluding mixers Brandy £5.00 - £28.00 excluding mixers Liquers £4.00 - £6.00 Bottle Beers and Ciders - £4.50 - £5.00 Draught Beer & Cider £5.50 - £6.00 There will also be a bar in the wedding breakfast area and prices will be about the same. I do hope this helps. Kind regards Sascha Koehler Area General Manager
1 voto
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Dear Alainechristian, Thank you for contacting me with your enquiry. I can confirm that any guest wishing to have a take away delivered, must collect from the delivery driver personally from the hotels lobby. We do not allow delivery drivers on to the guest floors, but delivery drivers must have the full name of the guest that they are delivering to. If a delivery is after 11pm and the driver does not have the guests full name to check the guest is staying at the hotel they will not be allowed in to the hotel lobby. Kind regards Sascha Koehler - Area General Manager
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FASCIA PREZZO
106 USD - 293 USD (in base alle tariffe medie di una camera standard)
NOTO ANCHE COME
hilton brighton metropole hotel brightonbrighton metropole
LOCALITÀ
Regno UnitoInghilterraBrighton and HoveBrighton
NUMERO DI CAMERE
340
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